آتش بازی به سبک امیر در کنفرانس مطبوعاتی: اگر در مورد خودش بود می دوید برنامه نود!

http://u.goal.com/307600/307623_heroa.jpg

کنفرانس از میانه گذشته و امیر فقط در مورد بوریرام صحبت کرده.سوال آخر را میپرسند.
شما با آقای فتح اله زاده اختلاف داری؟کنفرانس با این سوال تازه جان می گیرد. شما اگر نگاه ملی داشتی این سوال را نمی پرسیدی.
این پاسخ امیر قلعه نویی است در واکنش به بمب ساعتی مطرح شده در کنفرانس مطبوعاتی.با این همه امیر خودش هم ظاهرا نگاه ملی ندارد چون ریز به ریز سوال زا پاسخ می دهد و تازه در آخر حرفی را بر زبان می آورد که دو روز قبل در واکنش به شنیدن او از زبان فتح اله زاده گفته بود:ادبیات بگم بگم 8 سال است در این مملکت رایج شده. با این همه امیر اردشیر قلعه نویی اصلا بدش نمی آید که او هم به ادبیات احمدی نژادی روی بیاورد و تاکید کند:حرف های اصلی ام را بعدا بر زبان می آورم.

*** کنفرانس مطبوعاتی بازی استقلال و بوریرام دو نیمه متفاوت دارد که 180 درجه با هم تفاوت دارند.نیمه اول درمورد بوریرام است و نیمه دوم درمورد فتح اله زاده.
در نیمه اول امیر یک مربی فنی است که در مورد حریف صحبت می کند و در نیمه دوم امیر یک منتقد ورزشی است که مدیرعامل باشگاه خود را به نقد می کشد.به سخره اش می گیرد که عشق مصاحبه است و تا علیه اش حرف بزنند تا برنامه 90 هم برای مصاحبه می رود اما برای دفاع از او هیچ سخنی بر زبان نمی آورد. خواندن حرف های امیر قلعه نویی جذاب است و روی جلد روزنامه ها را قطعا مال خود می کند.فقط باید قیافه مترجم را در ذهن مجسم کرد که دارد حرف های امیر را برای خبرنگاران خارجی ترجمه می کند و همزمان برایشان توضیح هم می دهد که مثلا برنامه 90 چیست و دعوای توپ های آل اشپورت از کجا آغاز شده.با مزه است نه؟!

بوریرام یونایتد؛ از حریف شناخت کافی دارید ؟

 بوریرام سخت گل می خورد به نظر من هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی حالت حذفی دارد. آنها چندین بازیکن چند ملیتی دارند دو بازی گذشته آنها را آنالیز کردیم تیم بسیار خوبی هستند و فکر می کنم در هفت بازی هفت گل خورده‌اند. آنها به سرعت در حمله شرکت می‌کنند. بازیکنان بزرگی دارند که می توانند در نتیجه اثر بگذارند. بوریرام در دیدارهایی که از این تیم دیدیم با 3 مدافع بازی می‌کند در مورد تک‌تک نفرات آنها نمی‌توانم صحبت کنم. کاپیتان بوریرام بازیکن بسیار خوبی است و بازیکن شماره 9 این تیم توان بسیار زیادی دارد.

محرومان و مصدومان ... ؟

هدف اول ما گل نخوردن است خوشبختانه با برد خوب مقابل داماش از لحاظ روحی و فنی خوب بودیم.
اینها نشانه‌هایی از این است که فردا بازی خوبی انجام دهیم هدف اول ما گل نخوردن است روی نقاط ضعف آنها کار کردیم و تیم ما از نظر نفراتی آماده است و بازیکنانی مثل نکونام کم استراحت کرده بودند و حالا امیدواریم به شرایط آرمانی خود برسیم. خودم گفتم آندو بازی نکند مطمئنا جمشیدیان را در اختیار نداریم و او در این دیدار نمی‌تواند باشد، البته آندرانیک شرایط بازی را داشت اما به دلیل اینکه سلامتی بازیکن برای ما از همه چیز مهمتر است از او استفاده نمی‌کنیم تا مشکلی برایش به وجود نیاید.

یار دوازدهم؛ دعوت خاصی از هواداران نمی‌کنید ؟

 از رویانیان و پروین و درودگر که نگاه ملی دارند متشکرم امیدوارم هواداران کمک کنند و اتفاقی نیفتد که شرمنده آنها شویم حضور هواداران بسیار مهم است آنها یار اول استقلال هستند. برخی می‌گویند هواداران یار دوازدهم هستند اما فکر می‌کنم فرد فرد آنها حضورشان برای ما موثر است. فردا حداقل 80 هزار نفر به ورزشگاه می‌آید از پروین تشکر می‌کنم که استقلال را رنگی ندید.
رویانیان هم با ما تماس گرفت و از خیلی‌ها که مثل درودگر اعلام کردند به تیم ما کمک می‌کنند متشکرم. این سوال ملی نیست اما جواب می دهم شاید جای سوال اختلاف من با فتح اله زاده این جا نباشد. سوال حاشیه‌ای است اگر نگاه ملی داشتی نباید این سوال را می‌پرسیدی. باید بعد از بازی این سوال می‌شد اما به احترام شما جواب می‌دهم.


اختلاف با فتح‌اله زاده
هم من و هم فتح‌الله‌زاده دنبال نتیجه هستیم باید تشکر کنم از کادرفنی که تنها 30 تا 40 درصد گرفتند، امسال هم هنوز پولی نگرفتند. ما ایراد به توپ‌ها گرفتیم و به سازمان لیگ انتقاد کردیم اما نمی‌دانیم چرا آقایان وارد شدند روزی که روی چمن آزادی آن جشن برگزار شد هیچ کس اعتراض نکرد آن جا هم منافع قلعه‌نویی بود؟ بعد از 32 سال حق نداریم در این مورد حرف بزنیم و انتقادی را مطرح کنیم؟ نمی‌دانم چه شد که گفتند سیل راه افتاده است آقایان به مجلس رفتند من از تولیدکنندگان داخلی عذرخواهی می‌کنم که چنین صحبت‌هایی را مطرح کردند و هر چه دلشان خواست بیان کردند. اگر صحبت در مورد تولیدات داخلی است چرا رفتند مجلس و آن صحبت‌ها را زدند؟ من در مورد منفعت مملکتم صحبت می‌کنم آن روز که پیش آقای هاشمی رفتم آیا برای منعفت من بود؟ آیا دریاچه ارومیه هم برند مجید دارد چرا که در مورد آن نیز صحبت کردم. گفتیم رنگ لباس برای ما مشکل دارد یا کیفیت توپ بد است چرا که ایرانی لیاقتش بسیار بیشتر است و کشور بسیار خوبی داریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392 ا 1:16 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.